ZafiraHafiZ

ZafiraHafiZ
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, October 21, 2010

Share memories @ Experience??hee




Pengalaman dulu... best gak jd FC..hehe
gambo 2..kat kelumpang n Sg.congkak..
emm...sjak sbuk2 last year ni..lme x join group FC ni..rindu gk kt korang..Ann, nani...n sume org2 kuat 2..hee

esok plak turn ak jd bdk pgram.. rse mls je..but compulsory.. preparation last yer student nk g dunia kerjaye nanti..

erm....mlm ni ade dinner..pon utk last yer stdent..ermm nk pkai bju pe tah la... ni la dinner pertame ak ngn bdk2 ekonomi.. coz ak ni bkn nye rajen nk p function2 gni..hee

wat ever..tggu n lihat~~~~~

No comments:

Post a Comment