ZafiraHafiZ

ZafiraHafiZ
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, March 14, 2013

Berminat dengan Karisma

Sebelum bace yang ni....bace post sebelum ni ye...ade kaitannya...

OOOooo ok..nk cite ni..over plak my sister ni taw...aku amik RM200 setahun, dia amik sumbangan RM500 tau sebulan..erghhh... tp xpelaa...dia mampu... nk tau bape bakal dia dapat kalau konsistan...rajin2 kira la...xlarat la nk taip...huhu

tp aku boleh share satu schedule ni...boleh la korang tengak dengan jelas sikit kot...

Ermmm tu cite kakak aku...ni adek aku study lagi tapi amik yang sumbangan RM170 sebulan tu...nk bayar PTPTN katenye...hehehe bijak gk...

Haaa korang bila lagi??? emel kat dia ni ya....(infotakafulkita@gmail.com)

No comments:

Post a Comment